Blog

Krásné Vánoce z Allegra

Rádi bychom všem našich zákazníkům, obchodním partnerům a příznivcům popřáli krásné prožití letošních Vánoc. Děkujeme vám za dosavadní spolupráci a do roku 2023 vám přejeme pevné zdraví a mnoho úspěchů jak pracovních, tak i osobních. Zároveň vám přinášíme jednu z posledních aktualizací tohoto roku.

Allegro Software - verze 2.106 + 2.107

Obchodní doklady

Do řad obchodních dokladů – zakázek – jsme doplnili vstup pro zadání hlavičky tištěného dokladu. Tato nová funkce umožňuje místo názvu „potvrzení zakázky“ tisknout váš vlastní text (např. kupní smlouva…). Dále pak byla doplněna volba „rámcová zakázka“.

Při kopírování nabídek do zakázek jsme upravili práci s řádky PHE příspěvků. Podobně bylo upraveno i kopírování mezi následnými doklady (DL, faktura). Jedná se především o situace, kdy se kopírují řádky s poplatkem, který se na zdrojovém dokladu váže na více, nebo se dodatečně přidávají nebo odebírají řádky.

Upravili jsme funkci „otevřít jako nový“. Řádky s poplatky, bonusy, PHE a akčními produkty se nyní nekopírují, ale vyhodnocují znovu dle aktuálně platného nastavení.

Zakázky

Přidali jsme nový typ zakázek – rámcová zakázka. Rámcová zakázka umožňuje zaevidovat si výhled požadavků zákazníka do budoucna. Nastavení se provádí na řadě obchodního dokladu. Rámcová zakázka se nabízí v nákupu a lze na ni objednávat. Nelze ji ale kopírovat do dalších prodejních dokladů (DL, FA) a nelze na ni plánovat výrobu. Neaplikují se na ni různé poplatky, bonusy, prodejní akce ani PHE příspěvky. Lze z ní vytvořit běžnou zakázku (odvolávka), přičemž se na rámcové zakázce sleduje, jaké a kolik odvolávek již bylo vytvořeno. Tato „odvolávka“ se chová stejně, jako běžná zakázka.

Objednávky

Hromadnou žádost o nákup jsme upravili načítání seznamu produktů pro rozsáhlé databáze a volby rozložení na komponenty.

Přeprava

Do seznamu přeprav jsme přidali skrytý sloupec se jménem řidiče.

Sklady

Na převodce (výdej i příjem) jsou nově na záložce doplňující údaje k dispozici textový vstup pro dodací list. Lze jej využít například pokud se převádí produkty mezi vzdálenými pobočkami a na převoz existuje nějaký psaný doklad. Údaj se z výdejky přepisuje na příjemku na cílovém skladu.

Společnosti

Pro společnosti označené jako plátce DPH je povinné DIČ.

Systém

Implementovali jsme podporu pro zasílání SMS pomocí brány GoSMS.

a další

Zpět nahoru

Jdete do toho s námi?
Napište nám.
Nebo zavolejte 8-17 h 731 441 155