Informační systémy v cloudu
















Odesláním osobních údajů dáváte souhlas s jejich zpracováním. Data budou použita pouze ke splnění Vašich přání a požadavků a jsou chráněna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Odeslat formulář
Zavřít

Správce souborů

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
DFM

Správce souborů slouží jako centrální úložiště souborů a dokumentů vázaných na různé agendy systému. Mohou to být skenované faktury, fotografie zaměstnanců nebo třeba uzavřené kontrakty. Všechny tyto záznamy jsou spravovány prostřednictvím sofistikovaného nástroje, který umožňuje pohodlné nahrávání více souborů najednou, jejich zařazení do složek a snadné prohlížení pomocí náhledů. Díky zabudované správě lokálních tiskáren možnost tisku na zařízení připojená do interní sítě.

  • Nástroj pro připojení souborů ke konkrétním záznamům (firmy, faktury, obchodní doklady…)
  • Možnost označení jednoho souboru jako „hlavního“ dokumentu pro konkrétní záznam
  • Slouží jako zdroj příloh emailů generovaných systémem (upomínky, potvrzení objednávek…)
  • Nabízí náhledy obsahu souborů
  • Automatizované ukládání souborů pomocí FTP
  • Podpora drag&drop při nahrávání souborů a jejich následné manipulaci
  • Práva přístupu k jednotlivým složkám
  • Fultextové vyhledávání
  • Oblíbené dvou panelové uspořádání

Stáhnout více informací

 
 
Cs

Novinky

29. 3. 2018

Tento měsíc nám dal zabrat. Oproti únorové aktualizaci jsme v březnu přišli s rozsáhlejšími úpravami a větším počtem novinek, což uživatele zajisté potěšilo, programátoři již tak nadšeni ale nebyli. Popravdě, plán na březen vyvolal mezi vývojáři zděšení a obavy o naši příčetnost. Vánoce strávili u počítačů, a teď to vypadá, že stejně dopadnou i Velikonoce.
více
méně/více
Allegro verze 2.31

Verze 2.31 přichází s vylepšeními především obchodního modulu, ale stranou nezůstalo ani účetnictví, sklady a také například základní evidence společností a produktů.

Do zápočtů byla přidána možnost označit zápočet jako odmítnutý a tím jej vyloučit z dalšího zpracování ještě před vypršením termínu jeho platnosti. Šablony zápočtů pak byly obohaceny o další texty sloužící například instrukcím pro zaplacení zbývající částky. V předdefinovaných textech je možno používat makra, přičemž dle stavu zůstatku se použije účet a variabilní symbol buď vlastníka, nebo protistrany.

V evidenci příkazů k úhradě je změn k lepšímu hned několik. Do nástrojové lišty jsme přidali tlačítko pro otevření aplikace Položky k úhradě – sumy. Informace o počtu faktur k úhradě na příští období nyní indikuje i přítomnost faktur s prioritním způsobem úhrady a do výběru faktur bylo přidáno upozornění, že k faktuře existuje platný zápočet nebo příkaz k úhradě. Uživatelskému komfortu jistě přispěje také podbarvení řádků dle nastavení u způsobu úhrady a možnost klepnutím na číslo faktury otevřít její detail.

Nová aplikace umožňuje hromadné generování faktur pro zákazníky, u kterých je nastavena sběrná fakturace. Program je možné spouštět na popředí i na pozadí a proces vytvoří pro zákazníka faktury dle období, měny a řady dodacích listů. Generování samozřejmě respektuje nastavený interval fakturace.

Do poptávek zákazníka byl přidán vstup nezasílat nákupci a nově lze do poptávky zadávat i neaktivní produkty. V poptávkách dodavateli byl implementován příznak signalizující, že dodavatel poptávaný produkt nedodává a přibyla také nová aplikace sloužící k vyhodnocení skladové obrátky a vygenerování objednávek dodavateli.

Vyhodnocení skladové obrátky je použito také v další nové aplikaci sloužící k vygenerování objednávky na převod z jiného skladu. Pokud se sledují na produktu šarže nebo sériová čísla, nebo se na skladu používají skladová místa, rozvržení řádku výdejky je navrženo dle potřeby.

Další nová aplikace je určena ke sledování slev použitých při vystavení prodejních dokladů. Pro jednotlivé zákazníky aplikace zobrazí nastavenou základní slevu, slevy dle typu produktů a podobně i slevové akce platné k zadanému datu.

V neposlední řadě, evidence typu společností a typu produktů byla rozšířena o nastavení požadavku na odsouhlasení pro nové nebo aktivované společnosti/produkty. Pokud je alespoň pro jeden typ nastaveno odsouhlasování, na kartě společnosti/produktu se zobrazí schvalovací panel, který je pro editaci přístupný pouze uživatelům s patřičným oprávněním.

Zároveň byla rozšířena nabídka miniaplikací umístitelných na plochu Allegra (dashboard) o přehled společností a produktů, které vyžadují schválení. Kromě tohoto seznam požadavků aplikace rovněž umožňuje přímo otevřít jednotlivé záznamy a provést jejich schválení.

Pro úplný přehled novinek a změn nahlédněte do poznámek k vydání.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia