Informační systémy v cloudu




















Odeslat formulář
Zavřít

Správce souborů

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
DFM

Správce souborů slouží jako centrální úložiště souborů a dokumentů vázaných na různé agendy systému. Mohou to být skenované faktury, fotografie zaměstnanců nebo třeba uzavřené kontrakty. Všechny tyto záznamy jsou spravovány prostřednictvím sofistikovaného nástroje, který umožňuje pohodlné nahrávání více souborů najednou, jejich zařazení do složek a snadné prohlížení pomocí náhledů. Díky zabudované správě lokálních tiskáren možnost tisku na zařízení připojená do interní sítě.

  • Nástroj pro připojení souborů ke konkrétním záznamům (firmy, faktury, obchodní doklady…)
  • Možnost označení jednoho souboru jako „hlavního“ dokumentu pro konkrétní záznam
  • Slouží jako zdroj příloh emailů generovaných systémem (upomínky, potvrzení objednávek…)
  • Nabízí náhledy obsahu souborů
  • Automatizované ukládání souborů pomocí FTP
  • Podpora drag&drop při nahrávání souborů a jejich následné manipulaci
  • Práva přístupu k jednotlivým složkám
  • Fultextové vyhledávání
  • Oblíbené dvou panelové uspořádání

Stáhnout více informací

 
 
Cs

Novinky

1. 6. 2018

Za okny to vypadá, jakoby léto začalo již na jaře a spíše než u počítače by se člověk viděl raději na kole nebo někde u vody. Ale marná sláva, cyklistika ani plavání nás neživí, takže stáhnout rolety, do sklenice něco chlazeného a zasednout ke strojům. Zákazníci nám ostatně nedají vydechnout a novými požadavky nás zásobují vytrvale. Ono je to vlastně dobře, systém tak s novými vylepšeními neustále roste a je stále dokonalejší.
více
méně/více
Allegro verze 2.39

Takže copak nám tedy přinesly dvě májové aktualizace? Účetní výkazy se pro letošek liší nejen v textech na řádcích, ale především v rozvaze, ve které byly některé řádky odstraněny a některé přidány. Na změnu jsme připraveni a nastavení nových výkazů pro vás naimportujeme.

Dále jsme upravili účtování zálohových faktur tak, aby se při změně data zaúčtování automaticky nastavilo odpovídající účetní období. K možnosti nastavit pro fakturu odklad placení přibyla možnost nastavit pouze částečný odklad.

Vylepšili jsme také evidenci pokladních dokladů – dle nastavení na deníku se při uložení může automaticky nebo na dotaz provést zároveň i zaúčtování pokladního dokladu.

Do nastavení předvoleb pro obchodní doklady byla přidána možnost vypnout testy kreditu po splatnosti na předprodejních dokladech a na zakázkách.

Do informace o produktech byl doplněn přehled o posledních skladových místech, na kterých se daná položka nacházela a při přecenění ceníků je nyní možné ceny počítat ze skladové nebo poslední nákupní ceny.

Na závěr zmíníme možnost si k vratce dodavateli doplnit číslo dobropisu. Pro snazší vyhledání těchto dokladů je pak k dispozici nová aplikace – Přehled vratek dodavateli.

Pro úplný přehled novinek a změn nahlédněte do poznámek k vydání.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia