Informační systémy v cloudu




















Odeslat formulář
Zavřít

Allegro Framework

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Allegro Framework

Základem Allegro Business Solution stejně jako našich dalších projektů je Allegro Framework. Jedná se o programové prostředí, které jsme vyvinuli jako společnou webovou platformu pro naše softwarová řešení běžící v cloudu.

Allegro Framework v zásadě tvoří dvě hlavní součásti: aplikační menu s pracovní plochou pro spouštění jednotlivých úloh a programové komponenty usnadňující standardizovaný vývoj nových modulů. Tento soubor knihoven a nástrojů spolu s jednotným uživatelským rozhraním propůjčuje našim Internetovým aplikacím vzhled a ovládání typické pro klasické desktopové programy.

Nové projekty a rozšiřující funkční bloky jsou do Allegro Frameworku integrované jako zásuvné moduly (plugins), které automaticky přebírají veškeré vlastnosti aplikačního prostředí. Tato architektura vnáší výchozí funkcionalitu do všech Allegro produktů a usnadňuje komunikaci mezi nimi.

  • Svižný vývoj nových aplikaci
  • Standardizovaný vzhled a jednotné ovládaní všech Allegro řešení
  • Uživatelsky konfigurovatelná pracovní plocha
  • Kompatibilita se všemi nejrozšířenějšími webovými prohlížeči
  • Snadná a jazykově neomezená lokalizace uživatelského rozhraní i vkládaných dat
  • Propracovaný systém privilegií, rolí a přístupových oprávnění
  • Možnost práce ve více záložkách jednoho prohlížeče bez jejich vzájemného ovlivňování
  • Propojení s webovými službami (ARES, Evropský registr DIČ, Company Web…)
  • Možnost přímého tisku na lokální tiskárny bez nutnosti předchozího stažení souboru
  • Lze používat v cloudu jako hostovanou službu nebo lokálně instalovat na firemní server

Stáhnout více informací

 
Přihlášení do systému Pracovní plocha s aktuálními informacemi ze zvolených oblastí, skladba a umístění komponent se ukládá k přihlášenému uživateli (je možné vytvořit a uložit neomezené množství různých konfigurací a přepínat mezi nimi dle potřeby) Parametry pro základní nastavení a konfiguraci systému Sestavení menu přetažením aplikací do jednotlivých sekcí Definice profilu uživatele s detailním nastavením přístupových oprávnění Formulář pro správu často kladených dotazů s komponentami pro vkládání vícejazyčných textů Aplikace interní pošty implementovaná pro zasílaní upomínek Definice šablony pro interní poštu Seznamy podporují různé způsoby filtrace, volbu zobrazovaných sloupců a uložení rozložení seznamu dle uživatele; ve stavovém řádku je vedle posuvníku k dispozici také možnost nastavení délky stránky a tlačítko pro export aktuálního seznamu Detail záznamu s rozšířenou nabídkou specializovaných funkcí, zobrazením historie záznamu a možností zaslání emailu s přiloženým dokumentem; pro všechny čtyři typy řádků je k dispozici sofistikovaný zadávací panel
 

Novinky

1. 6. 2018

Za okny to vypadá, jakoby léto začalo již na jaře a spíše než u počítače by se člověk viděl raději na kole nebo někde u vody. Ale marná sláva, cyklistika ani plavání nás neživí, takže stáhnout rolety, do sklenice něco chlazeného a zasednout ke strojům. Zákazníci nám ostatně nedají vydechnout a novými požadavky nás zásobují vytrvale. Ono je to vlastně dobře, systém tak s novými vylepšeními neustále roste a je stále dokonalejší.
více
méně/více
Allegro verze 2.39

Takže copak nám tedy přinesly dvě májové aktualizace? Účetní výkazy se pro letošek liší nejen v textech na řádcích, ale především v rozvaze, ve které byly některé řádky odstraněny a některé přidány. Na změnu jsme připraveni a nastavení nových výkazů pro vás naimportujeme.

Dále jsme upravili účtování zálohových faktur tak, aby se při změně data zaúčtování automaticky nastavilo odpovídající účetní období. K možnosti nastavit pro fakturu odklad placení přibyla možnost nastavit pouze částečný odklad.

Vylepšili jsme také evidenci pokladních dokladů – dle nastavení na deníku se při uložení může automaticky nebo na dotaz provést zároveň i zaúčtování pokladního dokladu.

Do nastavení předvoleb pro obchodní doklady byla přidána možnost vypnout testy kreditu po splatnosti na předprodejních dokladech a na zakázkách.

Do informace o produktech byl doplněn přehled o posledních skladových místech, na kterých se daná položka nacházela a při přecenění ceníků je nyní možné ceny počítat ze skladové nebo poslední nákupní ceny.

Na závěr zmíníme možnost si k vratce dodavateli doplnit číslo dobropisu. Pro snazší vyhledání těchto dokladů je pak k dispozici nová aplikace – Přehled vratek dodavateli.

Pro úplný přehled novinek a změn nahlédněte do poznámek k vydání.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia