Informační systémy v cloudu




















Odeslat formulář
Zavřít

Allegro Framework

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Allegro Framework

Základem Allegro Business Solution stejně jako našich dalších projektů je Allegro Framework. Jedná se o programové prostředí, které jsme vyvinuli jako společnou webovou platformu pro naše softwarová řešení běžící v cloudu.

Allegro Framework v zásadě tvoří dvě hlavní součásti: aplikační menu s pracovní plochou pro spouštění jednotlivých úloh a programové komponenty usnadňující standardizovaný vývoj nových modulů. Tento soubor knihoven a nástrojů spolu s jednotným uživatelským rozhraním propůjčuje našim Internetovým aplikacím vzhled a ovládání typické pro klasické desktopové programy.

Nové projekty a rozšiřující funkční bloky jsou do Allegro Frameworku integrované jako zásuvné moduly (plugins), které automaticky přebírají veškeré vlastnosti aplikačního prostředí. Tato architektura vnáší výchozí funkcionalitu do všech Allegro produktů a usnadňuje komunikaci mezi nimi.

  • Svižný vývoj nových aplikaci
  • Standardizovaný vzhled a jednotné ovládaní všech Allegro řešení
  • Uživatelsky konfigurovatelná pracovní plocha
  • Kompatibilita se všemi nejrozšířenějšími webovými prohlížeči
  • Snadná a jazykově neomezená lokalizace uživatelského rozhraní i vkládaných dat
  • Propracovaný systém privilegií, rolí a přístupových oprávnění
  • Možnost práce ve více záložkách jednoho prohlížeče bez jejich vzájemného ovlivňování
  • Propojení s webovými službami (ARES, Evropský registr DIČ, Company Web…)
  • Možnost přímého tisku na lokální tiskárny bez nutnosti předchozího stažení souboru
  • Lze používat v cloudu jako hostovanou službu nebo lokálně instalovat na firemní server

Stáhnout více informací

 
Přihlášení do systému Pracovní plocha s aktuálními informacemi ze zvolených oblastí, skladba a umístění komponent se ukládá k přihlášenému uživateli (je možné vytvořit a uložit neomezené množství různých konfigurací a přepínat mezi nimi dle potřeby) Parametry pro základní nastavení a konfiguraci systému Sestavení menu přetažením aplikací do jednotlivých sekcí Definice profilu uživatele s detailním nastavením přístupových oprávnění Formulář pro správu často kladených dotazů s komponentami pro vkládání vícejazyčných textů Aplikace interní pošty implementovaná pro zasílaní upomínek Definice šablony pro interní poštu Seznamy podporují různé způsoby filtrace, volbu zobrazovaných sloupců a uložení rozložení seznamu dle uživatele; ve stavovém řádku je vedle posuvníku k dispozici také možnost nastavení délky stránky a tlačítko pro export aktuálního seznamu Detail záznamu s rozšířenou nabídkou specializovaných funkcí, zobrazením historie záznamu a možností zaslání emailu s přiloženým dokumentem; pro všechny čtyři typy řádků je k dispozici sofistikovaný zadávací panel
 

Novinky

28. 2. 2019

Skřivánek-li v únoru zpívat počne, v dubnu jistě umlkne. Pokud vás nadpis navnadil a očekáváte nějaké vtipné, neřkuli zajímavé čtení, budete patrně zklamáni. Je to pouze nadpis. Každý zpravodaj by totiž měl nějaký mít. V zajetí tvůrčí krize sáhli jsme po únorových pranostikách a vybrali tu, která nás zaujala nejvíce. Ať vás předjaří baví a máte se dobře.
více
méně/více

I když počet dnů na práci je v únoru z celého roku nejmenší, přesto přicházíme s několika vylepšeními, která vás možná potěší. Rozšíření se například dočkaly analytické stromy a plány, které byly doplněny o kód rozdělení zobrazovaný poté i v sestaveném stromu. Přidali jsme také novou aplikaci s přehledem rozdělení všech analytických plánů.

Do nastavení prodejních kódů DPH v režimu přenesené daňové povinnosti byla doplněna sazba, kterou má zákazník nákup zdanit (především u stavebních prací). Tímto do evidence faktur přibyla také možnost zaevidovat po zaúčtování faktury i podklady pro přenesenou daňovou povinnost a jejich tisk byl rozšířen o rekapitulaci pro účely přenesené daňové povinnosti.

Načítání bankovních výpisů nyní podporuje další formáty pro Multicash (Raiffeisen, KB, Raiffeisen SK) a bankovní příkazy ve formátu ABO nově umožňují export více příkazů za jeden den.

V evidenci majetku byly vylepšeny některé tiskové sestavy včetně exportu do Excelu, import byl doplněn o možnost zpracovat i data lokalizace majetku. K dispozici je také nová aplikace pro nastavení klasifikace CZ-CPA. Číselník je možno pořizovat ručně, nebo jeho obsah naplnit z Excelu.

Do nastavení skladby produktu byla přidána možnost nenásobit množství dílčích položek množstvím finálního produktu (např. schodišťové zábradlí evidované v metrech vyžaduje jen dvě koncovky bez ohledu na délku zábradlí) a nově je k nahlédnutí přehled nastavení účtování skladů pro všechny jejich kombinace, řady skladových dokladů a účetní předvolby produktů.

Do evidence zakázek (pokud je na číselné řadě zapnuto evidování nákladů a zisku) byla přidána záložka s přehledem nákladů na zakázku přímo ze skladů s možností doplňovat tyto náklady ručně nebo napojením na knihu došlých faktur.

Úplný přehled novinek a změn je k nahlédnutí v přiloženém souboru.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia