Informační systémy v cloudu
















Odesláním osobních údajů dáváte souhlas s jejich zpracováním. Data budou použita pouze ke splnění Vašich přání a požadavků a jsou chráněna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Odeslat formulář
Zavřít

Další nástroje

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Utility

Allegro Framework standardně obsahuje vedle zabudovaných systémových funkcí také řadu dalších služeb a nástrojů usnadňujících práci v Allegro prostředí:

Dashboard


Ačkoli pracovní plocha Allegro Framework primárně slouží pro spouštění jednotlivých úloh dostupných z menu, může být využita i k umístění nejrůznějších aplikací, přehledů či grafů pro tento účel připravených. Uživatel si je může na dashboard umístit dle svého uvážení a vždy po přihlášení má zvolené informace okamžitě na očích. Různých konfigurací lze uložit několik a libovolně pak mezi nimi přepínat. Pro dynamicky měnící se data je zajištěna jejich průběžná aktualizace po celou dobu přihlášení uživatele.

Interní pošta


Jedná se o obdobu emailů, pro zasílání zpráv však není využíván poštovní server (např. MS Exchange) a komunikace probíhá pouze vnitřně mezi uživateli Allegra. Má-li příjemce ve svém registru uvedenou také emailovou adresu, je možné sdílet tyto zprávy i vně Allegra prostřednictvím klasické emailové pošty. Obsah jednotlivých typů zpráv lze definovat pomocí šablon se zabudovanou podporou maker a díky napojení na souborového správce je možné připojovat libovolné soubory. Toho lze s výhodou využít například pro přímé odesílání vytvořených dokladů (faktury, upomínky, objednávky, smlouvy...). Přehled příchozích a odchozích zpráv lze umístit na dashboard.

Kalendáře


Universální komponenta, kterou lze uživatelsky konfigurovat pro různé použití. Může tak sloužit k zobrazení vytíženosti firemních vozidel, obsazenosti školící místnosti či k vizualizaci daňového kalendáře. Pro každý účel lze definovat vlastní sadu událostí. Kalendář je rovněž používán pro zobrazení úkolů přiřazených jednotlivým osobám a slouží také k přehledu časového rozvržení jednotlivých obchodních případů.

Úkoly


Nástroj pro evidenci a sledování úkolů přiřazených uživatelům Allegra. Úkolům lze kromě popisu zadat také kategorii, prioritu či termín a mohou být navázány na kontaktní osobu zákazníka či dodavatele. Lze také vytvářet opakované úkoly a předchystat si tak upozornění na opakující se činnost třeba na celý rok dopředu. Přehled úkolů vztažených k přihlášenému uživateli je možno umístit na dashboard a jsou zobrazeny rovněž v kalendáři.

Novinky a interní sdělení


Pomocí této aplikace je možné vytvářet různá oznámení či sdělení s definovanou dobou platnosti. Ta pak lze pro všechny přihlášené uživatele zobrazit na dashboardu nebo za použití dostupných maker automaticky zveřejnit na webových stránkách.

Kontakty


Pro záznam kontaktů s obchodními partnery slouží aplikace umožňující zaregistrovat typ kontaktu a jeho průběh a případně pořídit kompletní formátovaný zápis z jednání nebo připojit různé soubory. Na základě tohoto záznamu lze rovnou vytvořit úkol či pořídit záznam v kalendáři. Při pořizování nového záznamu je vždy k dispozici také přehled všech faktur obchodního partnera, přehled uzavřených smluv a výpis předchozích kontaktů. Aplikace je tak připravena například pro pracovníky technické podpory, kteří tak mají okamžitě k dispozici veškeré podstatné informace týkající se daného subjektu.

Tisk na lokální tiskárny


Unikátní nástroj, který jsme vyvinuli s cílem umožnit tisk z Allegra stejně pohodlně a jednoduše, jak jsou uživatelé zvyklí z běžných kancelářských aplikací. Zažitý způsob tisku z webové aplikace spočívá ve vygenerování dokladu či sestavy, stažení výsledného souboru na lokální počítač a následném zaslání na zvolené zařízení. Díky naší komponentě lze nejen zaslat tisk přímo na lokální tiskárnu, ale rovněž předem určit její umístění a typ. Tiskne-li tedy aplikace například čárové kódy produktů, je možné předem specifikovat pro tento účel přidělenou tiskárnu a všechny sestavy zasílat rovnou na určené místo.

Dotazy na data


Nástroje připravené pro sestavování dotazů nad daty uloženými v systému. Jednotlivé dotazy je možné ukládat pro jejich opakované použití. Pro spuštění dotazů je přichystána samostatná aplikace umožňující aplikovat předdefinované nebo dynamicky sestavované filtry. Výsledek dotazu je možno prohlížet v prostředí Allegro, ukládat do správce souborů nebo exportovat do souboru.

FAQ


Systém pro evidenci často kladených otázek a zveřejnění odpovědí. Dotazy a odpovědi lze nejen administrátorem systému zakládat a zobrazit u zvolených aplikací, ale uživatel může sám otázky klást a iniciovat tak proces jejich tvorby. Přidělený konzultant je o nově položeném dotazu informován emailem, po založení odpovědi je tato tazateli zaslána a zároveň zveřejněna u přiřazených aplikací. Tento nástroj je k dispozici pro všechny typy licencí.


Stáhnout více informací

 
 

Novinky

29. 3. 2018

Tento měsíc nám dal zabrat. Oproti únorové aktualizaci jsme v březnu přišli s rozsáhlejšími úpravami a větším počtem novinek, což uživatele zajisté potěšilo, programátoři již tak nadšeni ale nebyli. Popravdě, plán na březen vyvolal mezi vývojáři zděšení a obavy o naši příčetnost. Vánoce strávili u počítačů, a teď to vypadá, že stejně dopadnou i Velikonoce.
více
méně/více
Allegro verze 2.31

Verze 2.31 přichází s vylepšeními především obchodního modulu, ale stranou nezůstalo ani účetnictví, sklady a také například základní evidence společností a produktů.

Do zápočtů byla přidána možnost označit zápočet jako odmítnutý a tím jej vyloučit z dalšího zpracování ještě před vypršením termínu jeho platnosti. Šablony zápočtů pak byly obohaceny o další texty sloužící například instrukcím pro zaplacení zbývající částky. V předdefinovaných textech je možno používat makra, přičemž dle stavu zůstatku se použije účet a variabilní symbol buď vlastníka, nebo protistrany.

V evidenci příkazů k úhradě je změn k lepšímu hned několik. Do nástrojové lišty jsme přidali tlačítko pro otevření aplikace Položky k úhradě – sumy. Informace o počtu faktur k úhradě na příští období nyní indikuje i přítomnost faktur s prioritním způsobem úhrady a do výběru faktur bylo přidáno upozornění, že k faktuře existuje platný zápočet nebo příkaz k úhradě. Uživatelskému komfortu jistě přispěje také podbarvení řádků dle nastavení u způsobu úhrady a možnost klepnutím na číslo faktury otevřít její detail.

Nová aplikace umožňuje hromadné generování faktur pro zákazníky, u kterých je nastavena sběrná fakturace. Program je možné spouštět na popředí i na pozadí a proces vytvoří pro zákazníka faktury dle období, měny a řady dodacích listů. Generování samozřejmě respektuje nastavený interval fakturace.

Do poptávek zákazníka byl přidán vstup nezasílat nákupci a nově lze do poptávky zadávat i neaktivní produkty. V poptávkách dodavateli byl implementován příznak signalizující, že dodavatel poptávaný produkt nedodává a přibyla také nová aplikace sloužící k vyhodnocení skladové obrátky a vygenerování objednávek dodavateli.

Vyhodnocení skladové obrátky je použito také v další nové aplikaci sloužící k vygenerování objednávky na převod z jiného skladu. Pokud se sledují na produktu šarže nebo sériová čísla, nebo se na skladu používají skladová místa, rozvržení řádku výdejky je navrženo dle potřeby.

Další nová aplikace je určena ke sledování slev použitých při vystavení prodejních dokladů. Pro jednotlivé zákazníky aplikace zobrazí nastavenou základní slevu, slevy dle typu produktů a podobně i slevové akce platné k zadanému datu.

V neposlední řadě, evidence typu společností a typu produktů byla rozšířena o nastavení požadavku na odsouhlasení pro nové nebo aktivované společnosti/produkty. Pokud je alespoň pro jeden typ nastaveno odsouhlasování, na kartě společnosti/produktu se zobrazí schvalovací panel, který je pro editaci přístupný pouze uživatelům s patřičným oprávněním.

Zároveň byla rozšířena nabídka miniaplikací umístitelných na plochu Allegra (dashboard) o přehled společností a produktů, které vyžadují schválení. Kromě tohoto seznam požadavků aplikace rovněž umožňuje přímo otevřít jednotlivé záznamy a provést jejich schválení.

Pro úplný přehled novinek a změn nahlédněte do poznámek k vydání.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia