Informační systémy v cloudu




















Odeslat formulář
Zavřít

Technická podpora

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat

Podporujeme naše zákazníky

a uživatele nenecháme nikdy na holičkách
Podpora

V našem školicím středisku rádi naše produkty předvedeme a obsluhu zaškolíme. Uživatelům jsme také k dispozici na naší horké telefonní lince nebo prostřednictvím emailů zasílaných přes dotazovací formulář či přímo na oddělení podpory.

Jedna z možností, jak nám dát vědět co vás trápí, je vložena do každé aplikace Allegra. V pruhu nástrojů se nachází tlačítko FAQ, kterým lze otevřít seznam často kladených a již zodpovězených otázek s možností jakýkoli dotaz týkající se právě otevřené úlohy zaslat. Po zpracování dotazu přiděleným konzultantem je odpověď předána tazateli a zároveň u dané úlohy automaticky zveřejněna a poskytnuta všem uživatelům.

Jako další nástroj přímé komunikace s námi je pro vás připraven zákaznický portál. Přístup je vázán na přihlášení uživatelů jednotlivých firem a pro využívání této možnosti je proto nutná registrace. Portál pak umožní zadávat různé požadavky na naše pracovníky nebo hlásit problémy s funkčností systému. Systém také nabízí možnost dohledávat a prohlížet již uzavřené případy, download centrum nebo přístup k databázi řešení známých problémů.

Novinky

1. 1. 2019

Samotné nás toto číslo překvapilo. Že jsme byli natolik pilní a vydávali v uplynulém roce dvě podstatná zdokonalení systému měsíčně? Inu, čísla nelžou a nezbyde než tomu věřit. Uvážíme-li, že poznámky k vydání takovéto aktualizace měly každá průměrně šest stran, je to úctyhodný počet vylepšení a nových funkcí. A s čím vstupuje Allegro do nového roku?
více
méně/více

Kniha došlých faktur (KDF) byla rozšířena o vstup Kurs. Ten je viditelný a povinný, pokud je zapnuto zadání částky bez DPH. Kurs je při zaúčtování přenášen do účetnictví. Dále pak bylo upraveno dohledání vhodného období pro účtování, pokud DUZP faktury je v předchozím roce.

Dále je tady nový program Evidence objednávek pro použití v účetnictví. Uživatel má nyní možnost v případě, kdy nepoužívá obchodní modul, evidovat objednávky ve zjednodušené aplikaci a používat je pro evidenci přijatých faktur a KDF. Nastavení se provádí podobně, jako tomu je u účetních zakázek či projektů – je možné zvolit typ evidence (obchodní, interní, externí) a případně i způsob číslování objednávek.

Do nastavení produktu přibyla možnost „nákup s popisy z prodejních dokladů“. Tuto volbu lze použít například v situaci, kdy produkt má různé barevné varianty, ale ty nejsou sledovány na skladu (různé produkty). Varianta je uvedena v prodejním dokladu v popisu produktu a tento popis je použit na objednávce dodavateli. Úprava se týká objednávek, poptávek dodavateli a požadavků na nákup.

Produktové informace byly rozšířeny o možnost přepínat se mezi interními popisy a kódy a značením dle dodavatele či zákazníka.

Dále byl do přepočtu prodejních cen přidán filtr dle hlavního dodavatele. Byla také doplněna možnost použít ve vzorci minimální nebo maximální obchodní přirážku a do kontroly prodejních cen byl naprogramován test překročení maximální přirážky. Doporučená prodejní cena se vždy počítá z minimální přirážky.

Do obchodních dokladů byla přidána možnost klávesové zkratky Ctrl+Delete pro rychlejší rušení řádku. Navíc další řádek v pořadí je označen, a tudíž lze pomocí této klávesové zkratky poměrně rychle rušit větší množství řádků.

V importu řádků zakázek z Excelu přibyla možnost načíst nerozpoznané produkty jako manuální řádky a přibyl sloupec pro část dokladu (pro rozdělení importovaného dokladu na části).

Dále byla do požadavků na nákup přidána podpora pro rozpad složených produktů. Pokud si zákazník objedná takovýto produkt, lze u dodavatelů požadovat nákup jednotlivých komponent tohoto složeného produktu.

Do evidence nabídek byla doplněna suma předpokládaných nákladů a informace o předpokládaném zisku. Pro skladové produkty se předvyplní aktuální skladová cena.

V předchozích verzích byla do Allegra přidána možnost načítat do interní pošty příchozí poštu z emailové schránky (například emaily s objednávkami). Nyní jsme do interní pošty přidali možnost přiřadit příchozí zprávy také ke společnostem v adresáři.

Nakonec zmíníme nadmíru užitečnou novinku ve Správci souborů. Do vlastností souboru byla přidána nová záložka se seznamem odkazů na tento soubor (přiložený soubor k záznamu čí dokladu). Nyní je tedy k dispozici informace, kterou ocení všichni, kteří chtějí některé soubory vymazat a potřebují vědět, kde všude jsou již použity.

Úplný přehled novinek a změn je k nahlédnutí v přiloženém souboru.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia