Cloud Information Systems




















Submit form
Close

Allegro Framework

Free trialAsk a question
Allegro Framework

Just like our other projects, the Allegro Business Solution is based on the Allegro Framework. It is a programming environment that we’ve developed as a common web platform for our cloud-based software solutions.

The Allegro Framework consists of two main components: an application menu with a desktop for running individual tasks, and program components allowing a standardized development of new modules. This set of libraries and tools, together with a unified user interface, gives our web applications the look and feel of traditional desktop programs.

New projects and extensions are integrated into the framework as plug-ins, automatically inheriting all the properties of the application environment. This architecture introduces a default functionality into all Allegro products and facilitates the communication between them.

  • Rapid development of new applications
  • Common look and feel for all Allegro solutions
  • User-configurable desktop
  • Compatibility with all major web browsers
  • Easy localization of both the user interface and your data, no language restrictions
  • An elaborate system of privileges, roles, and permissions
  • Allows working in multiple browser tabs without their mutual interaction
  • Interconnected with web services (ARES, the European VAT number register, Company Web...)
  • Direct output to a local printer without downloading the file
  • Can be used as a cloud-hosted service, or installed locally on your company’s server

Get more information

 
Login into the system Workspace with an update from selected areas, composition and location of the components are stored to the logged in user (you can create and store an unlimited number of different configurations and switch between them as needed) Parameters for basic settings and elemental system configuration Menu is built by dragging the application into individual sections Definition of user profile with detailed setting of access permissions Form for the management of frequently asked questions with components for insertion of multilingual texts Internal messaging application implemented for sending reminders The template definition for internal messaging Lists support different ways of filtering, selection of displayed columns and saving of list configuration according to the user; in the status bar next to the pager is placed the setting of page length and a button for export of current list Record detail with an extended range of specialized functions, log of actions on the record and the possibility of sending an e-mail with attached document; for all four types of lines is a sophisticated input panel available
 

News

04/01 2021

Vítáme vás v novém roce 2021 a přejeme všem mnoho zdraví a úspěchů jak v osobní, tak v pracovní rovině. I tento rok pokračujeme v tradici našich měsíčních zpravodajů a hned na jeho začátku vám přinášíme čerstvé novinky z Allegra. Dále se dočtete i o aktuálních změnách v odpisování majetku a technickém zhodnocení a zrušení daňového odpisování nehmotného majetku.
readmore
more/less
Pojďme se podívat, co nového přinesla verze 2.86.

Účetní modul

Hned na začátek roku jsme trochu zrychlili. V párování pohybů na účtech jsme optimalizovali rychlost načítání existujících párování. V tisku interního a finančního dokladu jsme do detailu řádku doplnili případné DUZP. V pohledávkách dle splatnosti jsme do exportu do excelu doplnili sloupce s bankovním účtem vlastníka. Upravili jsme vyhledávání v pohledávkách a závazcích a hledání dle variabilního symbolu jsme upravili na textové. Nyní můžete vyhledávat s pomocí hvězdičky*.

Pokladní doklady

Při zaúčtování pokladního dokladu se popis z hlavičky (číslo příjmového / výdajového dokladu a jeho popis) nově použije i pro účtování na centralizovaný finanční účet.

Sklady

Do inventury skladů – detailu produktů – jsme doplnili volitelný sloupec s aktuálním stavem produktu. Volba se provádí nově přidaným parametrem v předvolbách skladů.

Obchodní doklady

Do omezení prodeje (generální i individuální) jsme doplnili omezení procenta „překrytí“ (dodání většího množství) zakázky. Omezení se aplikuje při kopírování řádků zakázky do dodacího listu, nebo faktury. Rovněž také pro hutní materiál i pro případnou změnu množství na výdejce. Upravili jsme také načítání poboček Zásilkovny.

Pohledávky a závazky při platbách mimo účetnictví je nová aplikace pro klienty, kteří využívají jen obchodní doklady a neúčtují.

E-shop

Upravili jsme funkčnost tlačítka „doporučit produkt příteli“. Úpravou prošlo také zobrazení bonusového množství za sortiment v detailu produktu.

Text „e-shop" může být nyní doplňován za číslo objednávky zadané zákazníkem, pokud je pro uživatele e-shopu použito příslušné oprávnění.

V parametrech e-shopu jsme provedli redesign a přidali nové předvolby – pamatovat si stav sloupců (component state), sloučit základní a typovou slevu do jednoho údaje, skrýt informace o DPH a zobrazit upozornění, pokud není dostatečné množství skladem. Přibyl zde i nový parametr – počet dní po splatnosti, po jejichž uplynutí se uživateli e-shopu zobrazí při přihlášení upozornění na tuto skutečnost.

Prodejní portál

Do prodejního portálu jsme doplnili zpracování nově přidaného typu prodejních akcí – procentní sleva za manipulační množství.

Zakázky

Nevykryté položky zakázek – nad textovými buňkami je nyní přidán tooltip obsahující celý text.

Nákup

V nákupu jsme vytvořili novou aplikaci - nákupní statistika skladových produktů. Pracuje s daty ze skladových příjemek a návratek dodavateli.

Tyto a další novinky naleznete také zde v přiloženém souboru.


Archive
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Headquarters:
Zukalova 15
746 01 Opava
Czech Republic
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Branch Office:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Czech Republic
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Any questions?

731 441 155


Contact us
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia