Cloud Information Systems




















Submit form
Close

Allegro Framework

Free trialAsk a question
Allegro Framework

Just like our other projects, the Allegro Business Solution is based on the Allegro Framework. It is a programming environment that we’ve developed as a common web platform for our cloud-based software solutions.

The Allegro Framework consists of two main components: an application menu with a desktop for running individual tasks, and program components allowing a standardized development of new modules. This set of libraries and tools, together with a unified user interface, gives our web applications the look and feel of traditional desktop programs.

New projects and extensions are integrated into the framework as plug-ins, automatically inheriting all the properties of the application environment. This architecture introduces a default functionality into all Allegro products and facilitates the communication between them.

  • Rapid development of new applications
  • Common look and feel for all Allegro solutions
  • User-configurable desktop
  • Compatibility with all major web browsers
  • Easy localization of both the user interface and your data, no language restrictions
  • An elaborate system of privileges, roles, and permissions
  • Allows working in multiple browser tabs without their mutual interaction
  • Interconnected with web services (ARES, the European VAT number register, Company Web...)
  • Direct output to a local printer without downloading the file
  • Can be used as a cloud-hosted service, or installed locally on your company’s server

Get more information

 
Login into the system Workspace with an update from selected areas, composition and location of the components are stored to the logged in user (you can create and store an unlimited number of different configurations and switch between them as needed) Parameters for basic settings and elemental system configuration Menu is built by dragging the application into individual sections Definition of user profile with detailed setting of access permissions Form for the management of frequently asked questions with components for insertion of multilingual texts Internal messaging application implemented for sending reminders The template definition for internal messaging Lists support different ways of filtering, selection of displayed columns and saving of list configuration according to the user; in the status bar next to the pager is placed the setting of page length and a button for export of current list Record detail with an extended range of specialized functions, log of actions on the record and the possibility of sending an e-mail with attached document; for all four types of lines is a sophisticated input panel available
 

News

30/04 2020

Poslední dubnový den a především noc má své nezpochybnitelné kouzlo a je opředena řadou tajemství. Nachází se totiž v kalendáři přesně mezi jarní rovnodenností a letním slunovratem a už od nepaměti je jí připisována magická moc. Tu demonstrují rozdělané ohně, jejichž očistná síla nám pomůže spálit vše staré a nepotřebné a my s radostí vykročíme vstříc nejplodnější části roku.
readmore
more/less
Nyní se podívejme na dubnové Allegro novinky. 

Začneme v modulu Účetnictví, kde jsme do účtování faktur vydaných přidali novou možnost pro zákazníky s IČ, ale bez DIČ. Jde o nasměrování faktury do sekce A5 kontrolního hlášení. V opačném případě faktura přesahující 10 000 je směrována do sekce A4 pro další prověření.

Do účtování finančních a interních dokladů jsme přidali filtrování řádků dokladu. Vzhledem k tomu, že se jedná o filtrování na straně klienta (v prohlížeči), platí pro něj mírně odlišná pravidla. Například pro hledání v textech (vše mimo částek) se vždy aplikuje podmínka „obsahuje“ (na rozdíl od obvyklého „začíná na“).

účtování bank, při konverzi řádku typu různé na typ dodavatel / zákazník, nově zůstává zachováno pořadové číslo řádku v rámci dokladu.

Máme i novou aplikaci Přehled ostatního účtování na účty DPH (účty, které jsou v kódech DPH pro zaúčtování DPH). Tato aplikace slouží především ke kontrole všech přímých zápisů (tzn. bez daňového kódu, a tudíž nespadajících do přiznání DPH) na tyto účty. Typicky se tímto způsobem účtují jen počáteční stavy a proúčtování přiznání. Ostatní záznamy jsou potenciálně podezřelé.

V modulu Majetek jsme optimalizovali načítání detailu účetních odpisů a odpisů k zaúčtování. Dále jsme upravili import drobného majetku, kdy při importu není nastaven požadavek na následný hromadný přepočet, který je v tomto případě zbytečný.

Do evidence bankovních účtů vlastníka byla nově doplněna volba – výchozí pro zvolenou měnu. Typické použití se plánuje v různých tiscích dokladů, kde dle měny dokladu se bude tisknout nejvhodnější bankovní účet. Postupně doplňujeme do různých aplikací vyhodnocení tohoto nového údaje.

Ve skladových dokladech se nyní Tooltip nad vstupem produktu zobrazuje, i když vstup sám je needitovatelný (zašeděný).

V modulu Obchod jsme pro vás připravili následující novinky. Zvýraznění odlišné prodejní ceny v nabídce / zakázce je viditelné ihned po zkopírování řádku (dříve až po uložení dokladu). Je však nutno mít zapnuto v předvolbách. V řadách obchodních dokladů jsme pro typ dokladu „avízo přepravy“ doplnili možnost zapnout si evidenci následné kontroly.

Další novou aplikací je Přehled nových zákazníků. Jak už její název napovídá, jde o přehled zákazníků založených za posledních XX dní s vyhodnocením dokladů, které mu již byly vystaveny – od nabídek až po zaúčtovanou fakturu.

prodejní portále jsme nově doplnili skryté sloupce manipulační množství a manipulační množství pro nákup a dále skrytý sloupec číslo objednávky zákazníka. Dále se do vytvářených nových nabídek a zakázek nastavuje výchozí stav dokladu (pokud je definován). Při odlišné prodejní ceně v zakázce je nyní před vykrytím všech bezproblémových zakázek zobrazeno varování o odlišné ceně – pokud je to zapnuto v předvolbách. Do předvoleb systému byl také přidán parametr, zda do e-mailu faktury přikládat i DL a neposílat ho tudíž samostatně.

Objednávkách byl do průvodce – načítání požadavků na nákup do objednávky – doplněn skrytý sloupec manipulační množství pro nákup a rovněž podbarveno množství k objednání, pokud nekoresponduje s manipulačním množstvím. Stejná úprava byla provedena i v průvodci načtením poptávky dodavateli. Do tooltipu produktu bylo nově doplněno manipulační množství pro nákup. Do ukládání nákupní ceny pomocí tlačítka v pravém panelu byl přidán chybějící případný výpočet prodejních cen dle vzorců na typu produktu. A do potvrzení objednávek dodavatelem byl doplněn export dat do excelu.

A bez úprav nezůstala ani Přeprava. Do evidence avíz přepravy byly doplněny vstupy pro zadání viníka a důvodu dobropisu (pro svoz návratek od zákazníka) a následnou kontrolu (dle nastavení na číselné řadě). Údaje k dobropisu byly rovněž doplněny do tisku interní průvodky avíza.

Závěrem je nyní přehled novinek na dashboardu řazen dle data zveřejnění od nejnovějšího.  

Tyto a mnohé další novinky naleznete zde v přiloženém souboru.


Archive
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Headquarters:
Zukalova 15
746 01 Opava
Czech Republic
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Branch Office:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Czech Republic
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Any questions?

731 441 155


Contact us
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia