Cloud Information Systems




















Submit form
Close

License Limited

Free trialAsk a question
Subito Limited Advanced Business

The license covers a basic module for double-entry bookkeeping (according to the Czech or Belgian legislation) and an invoicing system. It is limited to 1000 accounting entries. The license includes two user accounts for access, and features a complete tool set including the File Manager.

Optionally the system can be extended with additional functionality for accounting.


2 user accounts
1000 records

Invoicing
Basic Accounting
File Manager (1 GB)
Other tools

Technical support
System updates
Data backup
Hosting
640 CZK/month
Optional modules 
Bank Link160 CZK/month
Payment Reminders80 CZK/month
Budgeting50 CZK/month
Accounting by centres30 CZK/month
Detailed analytics160 CZK/month
Additional 1 GB25 CZK/month


Order license

News

01/10 2020

Ve spolupráci s firmou Shean jsme připravili novou marketingovou kampaň zaměřenou na produkty z rodiny Allegro Business Software. Vytvořili jsme nové zajímavé balíčky s různou funkcionalitou. Přizpůsobili jsme i ceny, aby byly ještě více lákavé. Mnozí menší zákazníci po nás žádali možnost obchodovat v Allegru a nevyužívat účetnictví, jelikož mají externí účetní. I těm jsme vyšli vstříc a vytvořili nový typ balíčku s názvem Start. Věříme, že nyní si z našich balíčků vybere každý.
readmore
more/less
V září jsme pro vás připravili následující novinky.

Již minulý měsíc jsme vám představili novinku Požadavky na služby - modul umožňující evidovat požadavky (typicky požadavky zákazníků na služby) a sledovat postup jejich zpracování, jako přiřazení osobám, sledování stavu a postupu zpracování. Dalším rozšířením požadavků na služby je nyní Plán práce na požadavcích. Jde o aplikaci pro sestavení plánu práce na požadavcích pro jednotlivé pracovníky. Požadavky se zaplánují tak, že se pomocí tlačítek přiřadí aktuální zodpovědné osobě. V případě potřeby je možno požadavek přiřadit někomu jinému, nebo i více osobám. Ke každému zaplánovanému požadavku je možno dopsat poznámku pro daný plán. Po sestavení lze plán odeslat emailem, přičemž jako příjemci se přednastaví všechny osoby v evidenci vlastníka. Další funkcí plánu je průběžná kontrola, jak se mění stav zaplánovaných požadavků. V levém panelu jsou k dispozici skryté sloupce aktuální stav a aktuální osoba. Pokud tedy po dokončení práce na požadavku příslušná osoba změní stav nebo přesune požadavek na dalšího pracovníka, je tato informace k dispozici v náhledu na starý plán.

Účetnictví - pohledávky / závazky sumárně – upravili jsem vyhodnocení dat pro společnosti, které jsou zároveň dodavatelem i zákazníkem. Data o opačném vztahu jsou napočítána vždy a uživatel si je může zobrazit odkrytím skrytých sloupců týkajících se opačného vztahu. V předchozí verzi se data opačného vztahu nepočítala.

Banklink – import výpisů – nově se při načítání výpisu k jednotlivým řádkům platby ukládá i číslo protiúčtu a číslo faktury (variabilní symbol). Skryté sloupce s protiúčtem a číslem faktury/variabilním symbolem jsou nyní k dispozici i v načteném výpisu v účtování bankovních výpisů.

Obchodní doklady - program pro záměnu typu řádků z manuálních na produktové byl upraven tak, že při zakládání nového produktu se předvyplní některé údaje (kód, popis…) do nově zakládaného produktu.

Řady obchodních dokladů – seznam je nyní otevřen seskupený dle typu dokladu.

Sklady - Řady skladových dokladů – pro příjem od dodavatele se v případě volby „použít průměrnou skladovou cenu“ zobrazí upozornění, že tato volba má smysl pouze pro řady návratek od dodavatelů po výměně zboží nebo reklamaci. Pro běžný nákup od dodavatele je tato volba nesmyslná, přesto ji ale někteří uživatelé mají zapnutou.

E-shop - do parametrů byla přidána volba "Ignorovat diakritiku při vyhledávání“. Dle tohoto parametru se příslušně chová hledání produktů v e-shopu. Do přehledu nedodaných objednávek byl doplněn sloupec „běžně skladem“ viditelný, pokud pro některý produkt je nastaveno skladové minimum.

Prodejní portál - kontrola, zda stejného zákazníka neobsluhuje jiný uživatel byla rozšířena – nově se děje při každém přidání produktu do „košíku“, přičemž se upozornění zobrazí pouze jednou. Vyhledání produktů bylo upraveno tak, že v závislosti na parametru v předvolbách se kontroluje nebo ignoruje diakritika. Při expedici dle zakázky se nyní bere v potaz řada dodacích listů nastavená na řadě zakázek.

Zakázky - v nevykrytých položkách zakázek byl doplněn skrytý sloupec s hlavičkovým popisem zakázky. Hromadná žádost o nákup – zde byl doplněn skrytý sloupec s hlavičkovým popisem zakázky a opraveno řazení dle sloupce poznámka. Do předvoleb tisku zakázek byla doplněna možnost přednastavit třídění řádků dle produktu.

Dodací listy - kontrola cen řádků DL – řádky s minoritním rozdílem (menší než 0,01) se ignorují. Dále pak byl přidán sloupec zisk a odkaz na navázanou výdejku. Příslušným způsobem byl také upraven i export dat do excelu.

Přeprava - načítání celých dodacích listů do přepravy bylo značně zrychleno.

Systém - bylo připraveno API pro práci se základními údaji společností. API podporuje standardní metody get, post, put a delete. Navíc byly přidány i varianty pro přístup k datům pomocí cizích klíčů (foreign ID, klíč v jiném systému). Detaily použití jsou k dispozici na vyžádání.

Předvolby - bylo zásadně zrychleno načtení detailu předvoleb. Do předvoleb pro prodejní portál byla přidána volba "Ignorovat diakritiku při vyhledávání“. 

Tyto a další novinky naleznete také zde v přiloženém souboru.


Archive
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Headquarters:
Zukalova 15
746 01 Opava
Czech Republic
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Branch Office:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Czech Republic
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Any questions?

731 441 155


Contact us
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia