In our training centre we’ll be glad to show you our products and of course provide all necessary training to your staff. Users can also contact us on our hotline, by e-mail sent via an online form, or directly in our support department.
A way to let us know about your problems is incorporated in every Allegro application. The FAQ button in the toolbar opens the list of frequently asked (and already answered) questions, where you can also send us any question concerning the current task. The consultant processing your question sends the answer to you and also publishes it for the given task so as to make it available to all users.
Our customer service portal represents another way to communicate with us directly. Registration is needed to use the portal because only Allegro customer users can log in. The portal then allows you to specify various needs and requirements, or to report problems with the functionality of the system. You can also search for and view closed cases, use the download centre, or access the problem solution database.
Účetní modul
Hned na začátek roku jsme trochu zrychlili. V párování pohybů na účtech jsme optimalizovali rychlost načítání existujících párování. V tisku interního a finančního dokladu jsme do detailu řádku doplnili případné DUZP. V pohledávkách dle splatnosti jsme do exportu do excelu doplnili sloupce s bankovním účtem vlastníka. Upravili jsme vyhledávání v pohledávkách a závazcích a hledání dle variabilního symbolu jsme upravili na textové. Nyní můžete vyhledávat s pomocí hvězdičky*.
Pokladní doklady
Při zaúčtování pokladního dokladu se popis z hlavičky (číslo příjmového / výdajového dokladu a jeho popis) nově použije i pro účtování na centralizovaný finanční účet.
Sklady
Do inventury skladů – detailu produktů – jsme doplnili volitelný sloupec s aktuálním stavem produktu. Volba se provádí nově přidaným parametrem v předvolbách skladů.
Obchodní doklady
Do omezení prodeje (generální i individuální) jsme doplnili omezení procenta „překrytí“ (dodání většího množství) zakázky. Omezení se aplikuje při kopírování řádků zakázky do dodacího listu, nebo faktury. Rovněž také pro hutní materiál i pro případnou změnu množství na výdejce. Upravili jsme také načítání poboček Zásilkovny.
Pohledávky a závazky při platbách mimo účetnictví je nová aplikace pro klienty, kteří využívají jen obchodní doklady a neúčtují.
E-shop
Upravili jsme funkčnost tlačítka „doporučit produkt příteli“. Úpravou prošlo také zobrazení bonusového množství za sortiment v detailu produktu.
Text „e-shop" může být nyní doplňován za číslo objednávky zadané zákazníkem, pokud je pro uživatele e-shopu použito příslušné oprávnění.
V parametrech e-shopu jsme provedli redesign a přidali nové předvolby – pamatovat si stav sloupců (component state), sloučit základní a typovou slevu do jednoho údaje, skrýt informace o DPH a zobrazit upozornění, pokud není dostatečné množství skladem. Přibyl zde i nový parametr – počet dní po splatnosti, po jejichž uplynutí se uživateli e-shopu zobrazí při přihlášení upozornění na tuto skutečnost.
Prodejní portál
Do prodejního portálu jsme doplnili zpracování nově přidaného typu prodejních akcí – procentní sleva za manipulační množství.
Zakázky
Nevykryté položky zakázek – nad textovými buňkami je nyní přidán tooltip obsahující celý text.
Nákup
V nákupu jsme vytvořili novou aplikaci - nákupní statistika skladových produktů. Pracuje s daty ze skladových příjemek a návratek dodavateli.
Tyto a další novinky naleznete také zde v přiloženém souboru.