Cloud Information Systems




















Submit form
Close

Technical Support

Free trialAsk a question

We provide support to our customers

and never let them down
Support

In our training centre we’ll be glad to show you our products and of course provide all necessary training to your staff. Users can also contact us on our hotline, by e-mail sent via an online form, or directly in our support department.

A way to let us know about your problems is incorporated in every Allegro application. The FAQ button in the toolbar opens the list of frequently asked (and already answered) questions, where you can also send us any question concerning the current task. The consultant processing your question sends the answer to you and also publishes it for the given task so as to make it available to all users.

Our customer service portal represents another way to communicate with us directly. Registration is needed to use the portal because only Allegro customer users can log in. The portal then allows you to specify various needs and requirements, or to report problems with the functionality of the system. You can also search for and view closed cases, use the download centre, or access the problem solution database.

News

01/08 2020

Na vrcholu léta vám přinášíme další vydání zpravodaje. Dovolené jsou nyní v plném proudu a i my v NewLinku se snažíme využít krásného počasí a načerpat síly do druhé poloviny roku. Jelikož se také v našem odvětví pravděpodobně začnou projevovat nastupující ekonomické dopady koronaviru, nezahálíme a snažíme se letošní léto využít k vylepšení marketingové komunikace se zákazníky a propagace značky Allegro Business Software. Protože každá překážka je pro nás zároveň výzvou.
readmore
more/less
I když si teď častěji užíváme letního volna, připravili jsme pro vás následující novinky.

V modulu Účetnictví v účtování bankovních výpisů jsme upravili tlačítko pro konverzi řádku na typ dodavatel / zákazník. Nově je aktivní i pro řádky dodavatel / zákazník s platbou zálohy. Uživatel tedy může jednoduše neidentifikovanou platbu přiřazenou na základě shody bankovního účtu dodavateli či zákazníkovi převést na platbu skutečné faktury. V přiznání k DPH se při sestavení přiznání pro získání dat interně používá nově přepracovaná sestava soupisu DPH. Došlo tím mimo jiné i ke zrychlení podání dat pro přiznání. Byla též doplněna kontrola duplicity vytvoření přiznání pro jedno období, která mohla nastat, pokud více uživatelů zároveň začalo připravovat přiznání pro stejné období. Pro společnosti z Velké Británie (vč. Normanských ostrovů a ostrova Man) se od 1.1.2021 v případě kdy mají nastaven režim EU, zobrazí upozornění (nákup, prodej) nebo chyba (účtování), že tento režim DPH již by neměl být používán.

Několika drobnými úpravami prošel i Skladový modul. Do přehledu stavu skladů jsme doplnili skrytý sloupec „neaktivní produkt“. V hromadném potvrzení skladových dokladů jsme do seznamu dokladů přidali sloupec se souvisejícími zakázkami. Do generování skladových dokladů z inventury nově přibyl test neaktivních produktů. Doklady nelze vygenerovat, dokud uživatel tyto produkty nezaktivní.

Produktech jsme částku faktury v přehledu faktur změnili z částky včetně DPH na bez DPH (jako to je u ostatních typů dokladů). Dále jsme doplnili skryté sloupce – částka včetně DPH a pro prodejní doklady i cena/mj po slevách. Provedli jsme změnu v kontrole prodejních cen. Výpočet prodejní ceny jsme upravili tak, že se nová cena zaokrouhluje vždy nahoru. To omezí počet indikovaných chyb, kdy chyba je vlastně způsobena dvojím zaokrouhlením při zpětném výpočtu přirážky. Do kontroly jsme také přidali vstup pro tolerovanou odchylku. Uživatel má možnost odfiltrovat si drobné chyby (např. výchozí hodnota – desetina promile). V pořizovacích cenách produktů jsme do filtrů pro export produktů přidali volbu „včetně neaktivních“. A Do vyexportovaného souboru jsme doplnili sloupec s datem platnosti ceny.

Do Obchodních dokladů (zakázka, DL, prodejní portál a e-shop) jsem nově doplnili kontrolu duplicity produktu na objednávce zákazníka. Interní info na řádku dokladu je nyní editovatelné, i když je doklad otevřen v jiném účetním období.

Nezapomněli jsme ani na E-shop. Při smazání filtru kategorií zůstává filtr produktů vyplněn. Pokud má uživatel nastaveno povinné zadání čísla objednávky (pomocí oprávnění) a číslo objednávky nezadá, je automaticky vygenerováno – e-shop + datum. A do parametrů byla přidána nová možnost – zobrazuj volné množství skladem v košíku.

Množství k vykrytí ostatních zakázek v Prodejním portálu je nově zobrazeno červeně, pokud je volné množství skladem nedostatečné pro pokrytí všech zakázek. Stejná funkce je k dispozici i v aplikaci nevykryté položky zakázek. Funkce je k dispozici pouze tehdy, když je vypnuto započítávání ostatních zakázek do volného množství. Portál jsme vylepšili o řadu dalších „vychytávek“ například ve vstupu „číslo objednávky“ byla přidána možnost zadávat znovupoužitelné texty. Při otevření náhledu na ostatní zakázky je řádek, na který se kliklo, podbarven zeleně. Zakázky stejného zákazníka jsou podbarveny světle zelenou. Do detailu ostatních zakázek bylo doplněno zobrazení sum za produkt. A do zobrazení zakázek bylo doplněno podbarvení šrafováním pro doklady označené jako důležité.

Zakázkách jsme upravili záložku výroba. Nyní se zobrazují i příkazy zakázkové výroby. Dále pak bylo přidáno tlačítko pro otevření výběru zakázek pro generování výrobních příkazů. Do záložky náklady jsme doplnili možnost zadávat mzdové a režijní náklady. A do detailu zakázky jsme doplnili skrytý sloupec „související objednávky“. Sloupec jsme rovněž doplnili i do aplikace „položky zakázek“.

Vytvořili jsem také novou aplikaci pro zobrazení přehledu vyhodnocení nákladů na uzavřené zakázky a zisk a aplikaci pro zobrazení přehledu vyhodnocení nákladů na zakázku dle zaměstnanců a množství (hodin).

Uvedli jsem k životu také novou aplikaci Denní fakturace dodacích listů. Tato aplikace slouží především pro situaci, kdy se během dne postupně připravují dodávky pro zákazníky (i více DL) a fakturace se provádí až následně za celý den.

Tato a mnohá další vylepšení Allegra naleznete zde v přiloženém souboru.


Archive
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Headquarters:
Zukalova 15
746 01 Opava
Czech Republic
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Branch Office:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Czech Republic
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Any questions?

731 441 155


Contact us
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia