Co se děje v zákulisí
Začátkem února vám přinášíme další zpravodaj a s ním novou verzi Allegra 2.97. Co obsahuje se dočtete níže. A jak probíhá únor v zákulisí naší firmy? Stále velmi intenzivně pracujeme na implementaci Allegra pro našeho významného zákazníka. Otevřeli se nám dveře i pro projekt našeho partnera v Belgii. Neúnavně se snažíme plnit i další, neméně významné požadavky našich stálých zákazníků. A nezapomínáme ani na dobré skutky. Velmi rádi jsme podpořili charitativní projekt nákupu automobilu pro místní dětskou léčebnu pohybových poruch.
verze 2.97
Účetnictví
Do seznamu faktur přijatých i vydaných jsme přidali skrytý sloupec s číslem účtu pohledávek / závazků.
KDF
Účtování KDF – pokud se v KDF eviduje účetní deník, přednastaví se při zaúčtování faktury data závislá na deníku (např. účet závazků)
Produkty
Při importu produktů se kontroluje použití produktu ve skladech apod. V případě, kdy produkt je již použit, nelze importem měnit některé údaje, například použití šarží.
Obchodní doklady
Do dotazů na prodejní statistiky jsme přidali filtry hlavní dodavatel, skupina typů a typy produktů. Dále pak byla přidána možnost vypnout detail jednotlivých měsíců a zobrazit jen celkové součty. Do e-mailů obchodních dokladů jsme doplnili možnost vkládat do těla mailu odkazy na připojené soubory v DFM, pokud jsou tyto soubory umístěné ve veřejných složkách.
Prodejní portál
Nad všemi textovými buňkami se nyní zobrazují bubliny s jejich celou (nezkrácenou) hodnotou.
Dodací listy
Dodací list s navázanými baleními je blokován proti některým změnám, pokud je již vytvořena a potvrzena výdejka.
Sklady
Vyhodnocení stavu objednávek v informacích o minimálním množství bylo upraveno následovně – do neadresných objednávek jsou započteny i objednávky s vazbou na požadavek na nákup, pokud bylo zadáno ručně.
Do interních objednávek a do příslušných přehledů řádků interních objednávek byl doplněn skrytý sloupec obsahující odpovědnou osobu produktu. Do evidence šarží jsme přidali skrytý sloupec typ produktu.
Přehled stavu skladů a tisk stavu skladů – nově není datum povinné, dotaz na aktuální stav skladu bez tohoto filtru je potom rychlejší.
Subito
Do detailu nabídky a faktury přibyly skryté sloupce celkem bez DPH a celkem s DPH. Do předvoleb byla vložena možnost načíst obrázek firemního razítka a tisknout ho na fakturu a nabídku.
COVID testy
Export dat pro pojišťovny – nově lze exportovat všechny pojišťovny zároveň. Byla přidána možnost kopírovat výsledky testů z předchozího data.
Systém
Správce souborů – v dialogu pro výběr souboru k připojení k záznamu (např. faktura přijatá) byly doplněny filtry pro vyhledání souboru například dle jména.