Blog

Letní novinky z Allegra

Sice s menším zpožděním, ale je tady! Další číslo pravidelného zpravodaje s novinkami z aktualizace systému Allegro, která v nedávné době proběhla. Snažíme se užít si pěkné letní dny a dobít baterky na dovolených, přesto ale také pracujeme a vylepšujeme. Přejeme vám krásné letní zážitky s těmi, které máte rádi.

Allegro Software - verze 2.101

Účetnictví

V účtování finančních a interních dokladů jsme na řádku platby faktur přidali možnost vyhledání faktury dle zůstatku. Pokud uživatel nevyplní společnost ani číslo faktury, pouze částku platby, aplikace se pokusí nalézt fakturu s příslušným zůstatkem a měnou. Pokud ji nalezne, vybere ji.

Do vytváření upomínek jsme zařadili možnost ignorovat zálohové faktury. Do přehledu upomínek a průvodce vytvořením upomínek jsme přidali možnost filtrovat upomínky nebo faktury dle osoby zodpovědné za zákazníka, včetně případného omezení přístupu jen k vlastním zákazníkům.

DFM – náhled na ISDOC soubor (například v souborech ke zpracování). Pokud soubor neobsahuje vložené PDF faktury, zobrazí se místo náhledu na PDF náhled na data souboru zpracovaná pomocí allegro reportu pro zobrazení datového obsahu souboru.

Platby mimo účetnictví

Pro zákazníky, kteří nevyužívají účetnictví, ale používají pomocnou evidenci plateb na fakturaci a KDF, jsme připravili sadu programů umožňujících vyhodnotit si výhled financí. Jedná se o:

  • evidenci plánovaných příchozích a odchozích plateb nesouvisejících s přijatými (KDF) a vydanými (fakturace) fakturami, včetně evidence provedení platby,
  • výhled finanční situace (KDF, fakturace, ostatní platby, stav financí).

Obchodní doklady

Do omezení prodeje v předvolbách systému a do individuálního nastavení pro zákazníky a prodejce byla přidána možnost kontrolovat prodejní cenu oproti skladové ceně (průměr z disponibilních skladů) včetně.

U způsobů dodání byla přidána možnost definovat dodatečný text, který se následně tiskne na dodací listy. Jedná se obvykle o text, který přepravní služba vyžaduje na dodacím listu nebo jiném předávacím dokladu.

Vytvořili jsme také novou aplikaci Individuální omezení prodeje dle cenových kategorií. Jedná se o nastavení kontroly prodejních cen dle skladové ceny pro jednotlivé zákazníky, uživatele a cenové kategorie produktů.

Sklady

Do skladové karty nově přibyl sloupec s popisem dokladu. Převodka skladového místa (zjednodušené zadání převodky) nyní podporuje i sklady, které skladová místa nesledují.

Do přehledu stavu skladu po šaržích jsme doplnili filtr na množství a upravili stránkování.

Do načítání řádků skladových dokladů jsme přidali možnost hledání šarže dle čísla dodavatele a informace o požadované struktuře excelového souboru.

Do informací o minimálním množství jsme umožnili zobrazit si interní poznámku z produktu.

Do nastavení skladů jsme přidali možnost zobrazovat skladovou zásobu na e-shopu.

Vznikl nový program pro tisk štítků balení dle skladového dokladu, který umožňuje výběr produktů a nastavení počtu tištěných štítků – např. 100 kg produktu po 20 kg balení – uživatel si nastaví tisk pěti štítků. V aktuální verzi je k dispozici šablona 2x4 a 3x8 štítků na A4.

E-shop

Do parametrů e-shopu byly přidány volby:

  • Množství k dispozici brát ze skladu dle výchozí řady zakázek.
  • Zobrazovat množství na ostatních skladech.

Subito

Výtisk Subito faktury nově může obsahovat QR kód pro platbu.

Připravili jsme šablony tisku faktury a nabídky pro neplátce DPH.

a další

Zpět nahoru

Jdete do toho s námi?
Napište nám.
Nebo zavolejte 8-17 h 731 441 155