Blog

Program na evidenci nabídek, zakázek a poptávek online

Při správě zakázek se setkáváme s několika zásadními problémy. Patří mezi ně nepřehlednost a zmatek v papírové dokumentaci, což vede ke ztrátě důležitých informací. Dále časová náročnost při ručním zadávání dat a také nedostatečná integrace s dalšími systémy, což zpomaluje procesy a ztěžuje sledování aktuálního stavu zakázek. V neposlední řadě je to i obtížné sledování a vyhodnocování výkonu, což brání efektivnímu řízení a optimalizaci podnikových procesů.

Online evidence a správa zakázek poskytuje neustálý přehled o všech obchodních a výrobních zakázkách. Jednoduché řešení správy zakázek nabízí Allegro Software.

Predikce úspěšnosti budoucí zakázky

Možnost zhodnotit finanční dopad zakázky již v rané fázi obchodu je důležitým nástrojem cenové strategie podniku. Pokud máme k dispozici odhad nákladů a zisku už při tvorbě cenové nabídky, můžeme přesněji kalkulovat ceny a optimalizovat ziskovost v před obchodní fázi.

Evidence zakázek online

Software v cloudu umožní vytvořit a odeslat nabídku zákazníkovi odkudkoli. Navazující doklady vznikají automatizovaně, takže se nemusíte zdržovat ručním opisováním. Z nabídky vytvoříte zakázku, ze zakázky dodací list nebo fakturu, takže údaje stačí zadat pouze jednou. Z detailní evidence nabídek můžete vysledovat směr zájmu zákazníka a z reakcí na nabídky pak lépe predikovat jejich budoucí chování. Program na evidenci nabídek zdarma najdete v demo verzi Allegro Software.

Neztrácejte čas běháním do skladu a výroby

Evidence zakázek propojí obchodní agendu se skladem a poskytne vždy aktuální přehled o jejich pokrytí. Zobrazí dostupnost položek na skladě a vyznačí chybějící, na které je třeba vystavit objednávku dodavateli. Program na evidenci zakázek

Jak zefektivnit procesy v podniku
Optimalizace zásobování i lepší cenové podmínky

Automatizovaný proces návrhu objednávek umožní pokrýt jak nákupní požadavky vyplývající ze zakázek, tak z nastavených minimálních stavů na skladě. Díky vyšším odběrům tak můžete dosáhnout na lepší cenové podmínky a optimalizovat proces zásobování.

V přehledu zakázek snadno dohledáte ke každé položce související doklady od poptávky zákazníka po konečnou fakturu. Zjistíte, zda konkrétní položka byla již poptána u dodavatele, objednána, dodána na sklad, vyskladněna ze skladu nebo fakturována. Údaje jsou aktualizované v průběhu zpracování zakázky a přístupné vybraným uživatelům. Transparentní informace ulehčují komunikaci mezi jednotlivými odděleními a poskytují relevantní údaje o postupu zakázky. Online přístup k programu navíc umožní nahrát a zobrazit související dokumenty na libovolném zařízení. 

Efektivní poptávkový systém

Detailní evidence poptávek zaznamenává jak požadavky zákazníků, tak požadavky směrem k dodavatelům. Propojení těchto údajů a podrobné vyhodnocení nasbíraných dat, umožňuje daleko lépe odhadnout situaci produktů na trhu.

Přehledná data usnadní výběr dodavatele

Z přijaté poptávky lze kopírováním řádků snadno vytvořit poptávku k dodavateli, reakci dodavatele i s komentářem poté zaznamenat přímo v poptávce a z ní obratem vystavit nabídku pro zákazníka. Pomocí platformy B2B mohou své reakce na poptávky vkládat do systému sami dodavatelé.

Systém tedy umožňuje rychleji reagovat na požadavky zákazníka a poskytuje firmám konkurenční výhodu. Užitečné je srovnání reakcí dodavatelů na vystavené poptávky, a to nejen z hlediska nabídnuté ceny, ale také termínu a způsobu dodání, což umožňuje vybrat nejvhodnějšího dodavatele.

Poptávkový systém online

Vyhodnocení zakázky a alokace nákladů

Vyhodnocení zakázek je klíčový nástroj pro optimalizaci podnikových postupů. Prvotní odhad nákladů je vhodné v průběhu doplňovat o související náklady, které vznikají v různých fázích zakázky. Systémové sledování nákladů zakázek umožní identifikovat slabá místa a nastartovat proces racionalizace, který povede k úpravě pracovních postupů a snížení nákladů podniku. Nástroje k vyhodnocení zakázek nabízí program Allegro Software.
Vyhodnocení nákladů zakázek

Jaké výhody přináší program na sledování zakázek od Allegra?
  • Poskytuje přehled o obchodních a výrobních zakázkách.
  • Umožňuje sledování stavů a ziskovosti.
  • Přehledná evidence dokumentů.
  • Usnadňuje tvorbu objednávek.
  • Optimalizuje zásobování a včasné pokrytí zakázek.
  • Zakázka se vytváří z nabídky kopírováním.
  • Ze zakázky lze vystavit dodací list nebo fakturu.
  • Běží na zařízeních s Windows i na Macu.
Program evidence zakázek

Evidenci a řízení zakázek si můžete vyzkoušet zdarma, stačí uvést jméno a e-mail ve formuláři a získáte volný přístup k demoverzi obchodního programu. Odkaz na formulář najdete na našem webu www.allegro-software.cz Demo zdarma nebo nám zavolejte na tel. 731 441 155.

Zpět nahoru

Jdete do toho s námi?
Napište nám.
Nebo zavolejte 8-17 h 731 441 155