Blog

Program pro vedení podvojného účetnictví v cloudu

Vedení podvojného účetnictví je běžnou denní agendou mnoha podnikatelů a firem. Ze zákona musí vést podvojné účetnictví všechny právnické osoby zapsané v obchodním rejstříku a OSVČ podnikatelé, jejichž obrat za předcházející rok přesáhne 25 milionů korun. Dále pak jednotky, kterým vedení ukládá zákon (družstva, společenství vlastníků bytových jednotek, spolky, atd.)

Účetní program pro podvojné účetnictví

Ačkoli vedení daňové evidence je možné pouze v papírové podobě, pro vedení podvojného účetnictví se doporučuje využívat účetní program, který hlídá legislativní aktuálnost, bývá přehledný a díky přednastaveným funkcím velmi zjednodušuje celou agendu. Účetní program pro podvojné účetnictví slouží nejen pro účtování, ale také pro zpracování daní a vedení ekonomické agendy. Výběr účetního systému je třeba nepodcenit, jelikož se jedná o investici dlouhodobého charakteru. Je zapotřebí se zamyslet, co všechno od účetního softwaru požadujete. A nezapomeňte myslet také do budoucna a zohlednit tak například obchodování se zahraničím, nebo očekávaný růst firmy.

Co je účetní software v cloudu

Jednou z možností, kterou dnešní trh skýtá, je účetní software Allegro. Jde o propracovaný a vždy legislativně aktuální systém, který je na trhu již déle než 12 let a patří mezi stabilní a prověřené účetní softwary. Allegro je vhodný účetní program i pro malé firmy.

Výhody účetního softwaru Allegro
  • Velkou výhodou tohoto softwaru je jeho provoz v cloudu. Stačí mít webový prohlížeč, nepotřebujete žádné další IT vybavení.
  • Rozsáhlé možnosti přednastavení pro rychlé účtování.
  • Jednoduché párování plateb a faktur.
  • Snadné vyhledávání a filtrování v datech.
  • Účtování na střediska, zakázky a projekty.
  • Vytvoří všechny potřebné výkazy jako je rozvaha, výsledovka, cash-flow.
  • Automatizované načítání bankovních výpisů.
  • Připraví přiznání k DPH, kontrolní a souhrnné hlášení i přiznání v systému OSS (one-stop-shop).
  • Velké množství přednastavených reportů s možností exportů do excelu.
  • Schvalování dokladů a umožnění přístupů na základě práv.
  • Focení a přikládání dokladů přes mobilní aplikaci.
Co je software pro podvojné účetnictví
Přístup k účetnímu softwaru odkudkoli

Pokud účtujete a spravujete svoji agendu v Allegru, nemusíte už sedět v kanceláři a mít po ruce potřebné šanony. Můžete pracovat z domova, na cestách, zkrátka kdekoli, kde budete online. Doklady přijaté v elektronické podobě si snadno připojíte k účetnímu záznamu a účtovat můžete na dálku. Allegro umožňuje přístupy na základě práv, takže vaše data uvidí jen ten správný člověk.


Allegro – program pro účetní kanceláře

Výhody účetního systému v cloudu ocení i účetní kanceláře. Není nutné si s klientem vyměňovat doklady, klient je může nahrát přímo do Allegra, jednoduše odešle doklad ze svého emailu nebo prostřednictvím mobilní aplikace přímo do systému. Originály dokladů si nechává klient u sebe, jelikož jsou již uloženy v elektronické podobě u jednotlivých účetních záznamů. Klient také ocení, že může nahlížet do systému a zobrazit si tak výsledky v reálném čase. Přímo z Allegra si může také připravit příkazy k úhradě a nemusí si vést svou interní evidenci.

Kolik stojí účetní program?

Účetní modul je součástí balíčku Standard, který si můžete pořídit za 1499 Kč měsíčně

Cena zahrnuje:
  • přístup do modulů Majetek, Sklady a Obchodní doklady až pro 3 uživatele,
  • další podpůrné nástroje pro organizaci a řízení firmy.
Co je Allegro Software

Účetní program - demo verze zdarma

Pokud si ale nejprve chcete Allegro Software otestovat, můžete si zažádat o přístup do demo verze zdarma nebo můžete kontaktovat zákaznickou podporu na +420 603 113 677.

Zpět nahoru

Dále by vás
mohlo zajímat

Povinnosti pro skladovou evidenci

Povinnosti pro skladovou evidenci

Vedení skladové evidence je základním pilířem každého podnikání. Díky ní máte vždy přehled o tom, co se vám děje na skladě. Vedení skladové evidence ukládá i zákon. Pro koho je povinné a jakým…

Co to vlastně je, ten ekonomický systém v cloudu?

Co to vlastně je, ten ekonomický systém v cloudu?

Vaše společnost úspěšně roste, rozvíjí se a vy začínáte být zavaleni denní agendou. Udržování chodu firmy v tabulkovém editoru se pro vás stává noční můrou a je stále zřejmější, že otázka již nezní,…

Jdete do toho s námi?
Napište nám.
Nebo zavolejte 8-17 h 731 441 155