Program pro vedení podvojného účetnictví v cloudu
Vedení podvojného účetnictví je běžnou denní agendou mnoha podnikatelů a firem. Ze zákona musí vést podvojné účetnictví všechny právnické osoby zapsané v obchodním rejstříku a OSVČ podnikatelé, jejichž obrat za předcházející rok přesáhne 25 milionů korun. Dále pak jednotky, kterým vedení ukládá zákon (družstva, společenství vlastníků bytových jednotek, spolky, atd.)
![](/files/articles_images/xlarge/p/propram_pro_podvojne_ucetnictvi.jpg)
Ačkoli vedení daňové evidence je možné pouze v papírové podobě, pro vedení podvojného účetnictví se doporučuje využívat účetní program, který hlídá legislativní aktuálnost, bývá přehledný a díky přednastaveným funkcím velmi zjednodušuje celou agendu. Účetní program pro podvojné účetnictví slouží nejen pro účtování, ale také pro zpracování daní a vedení ekonomické agendy. Výběr účetního systému je třeba nepodcenit, jelikož se jedná o investici dlouhodobého charakteru. Je zapotřebí se zamyslet, co všechno od účetního softwaru požadujete. A nezapomeňte myslet také do budoucna a zohlednit tak například obchodování se zahraničím, nebo očekávaný růst firmy.
Jednou z možností, kterou dnešní trh skýtá, je účetní software Allegro. Jde o propracovaný a vždy legislativně aktuální systém, který je na trhu již déle než 12 let a patří mezi stabilní a prověřené účetní softwary. Allegro je vhodný účetní program i pro malé firmy.
Výhody účetního softwaru Allegro- Velkou výhodou tohoto softwaru je jeho provoz v cloudu. Stačí mít webový prohlížeč, nepotřebujete žádné další IT vybavení.
- Rozsáhlé možnosti přednastavení pro rychlé účtování.
- Jednoduché párování plateb a faktur.
- Snadné vyhledávání a filtrování v datech.
- Účtování na střediska, zakázky a projekty.
- Vytvoří všechny potřebné výkazy jako je rozvaha, výsledovka, cash-flow.
- Automatizované načítání bankovních výpisů.
- Připraví přiznání k DPH, kontrolní a souhrnné hlášení i přiznání v systému OSS (one-stop-shop).
- Velké množství přednastavených reportů s možností exportů do excelu.
- Schvalování dokladů a umožnění přístupů na základě práv.
- Focení a přikládání dokladů přes mobilní aplikaci.
Pokud účtujete a spravujete svoji agendu v Allegru, nemusíte už sedět v kanceláři a mít po ruce potřebné šanony. Můžete pracovat z domova, na cestách, zkrátka kdekoli, kde budete online. Doklady přijaté v elektronické podobě si snadno připojíte k účetnímu záznamu a účtovat můžete na dálku. Allegro umožňuje přístupy na základě práv, takže vaše data uvidí jen ten správný člověk.
Allegro – program pro účetní kanceláře
Výhody účetního systému v cloudu ocení i účetní kanceláře. Není nutné si s klientem vyměňovat doklady, klient je může nahrát přímo do Allegra, jednoduše odešle doklad ze svého emailu nebo prostřednictvím mobilní aplikace přímo do systému. Originály dokladů si nechává klient u sebe, jelikož jsou již uloženy v elektronické podobě u jednotlivých účetních záznamů. Klient také ocení, že může nahlížet do systému a zobrazit si tak výsledky v reálném čase. Přímo z Allegra si může také připravit příkazy k úhradě a nemusí si vést svou interní evidenci.
Účetní modul je součástí balíčku Standard, který si můžete pořídit za 1499 Kč měsíčně
Cena zahrnuje:- přístup do modulů Majetek, Sklady a Obchodní doklady až pro 3 uživatele,
- další podpůrné nástroje pro organizaci a řízení firmy.
Účetní program - demo verze zdarma
Pokud si ale nejprve chcete Allegro Software otestovat, můžete si zažádat o přístup do demo verze zdarma nebo můžete kontaktovat zákaznickou podporu na +420 603 113 677.