Blog

Co to vlastně je, ten ekonomický systém v cloudu?

Vaše společnost úspěšně roste, rozvíjí se a vy začínáte být zavaleni denní agendou. Udržování chodu firmy v tabulkovém editoru se pro vás stává noční můrou a je stále zřejmější, že otázka již nezní, zda mít či nemít informační systém, ale spíše jaký zvolit. Vysoká počáteční investice vás však odrazuje, a tak hledáte něco s jednoduchým náběhem, nenáročnou údržbou a snadnou rozšiřitelností. Stejné dilema již vyhodnocoval zástup firem před vámi a mnohé zvolily ekonomický systém v cloudu.

Co je ekonomický systém v cloudu?

Pořízení komplexního informačního systému klasického střihu je obvykle podmíněno vytvořením nezbytného technického i personálního zázemí, o nákladech spojených se samotným provozem počítačového vybavení nemluvě. Řada menších a středně velkých společností však nechce do informačních technologií investovat značné sumy, nechce se zabývat budováním potřebné infrastruktury a nechce pro zajištění chodu přijímat další zaměstnance. Nyní sice firma prosperuje, ale co bude dál, nepřijde taková investice vniveč?

Pořízení systému v cloudu může být odpovědí na tuto otázku a přináší oproti tradičnímu přístupu několik podstatných výhod. Společnost totiž není nucena vynakládat nemalé finanční prostředky na pořízení softwaru a souvisejícího vybavení, s čímž je spojena také úspora nákladů na vlastní údržbu. Pro práci se systémem stačí stávající počítač, jakýkoli webový prohlížeč a připojení k internetu. Zálohování dat a jejich bezpečí zajišťuje dodavatel, což je podstatným přínosem tohoto modelu, neboť jen nemnoho firem si může dovolit vybudování vlastní infrastruktury se zabezpečením srovnatelným s kvalitními datovými centry.

10 výhod automatizace v ekonomickém softwaru, které vám ušetří nervy i čas najdete v tomto článku.

V menších a středních podnicích je stále většina finančních prostředků věnována na zajištění samotného provozu a na rozvoj již obvykle zbývá mnohem menší objem zdrojů. Uplatnit se tak mohou právě systémy v cloudu, která jsou financována z provozních rozpočtů. Nasazení těchto systémů nabízí rovněž možnost rychlé reakce na počet uživatelů a podnik tak nemusí investovat do licencí, který by jinak zůstaly při personálních změnách nevyužity. Společnost navíc obdrží nejen vždy aktuální verzi systému, ale také kompletní servis spojený s jeho údržbou, to vše za stanovený měsíční poplatek.

Ruku v ruce se zmíněnými provozními benefity a finančními úsporami získají uživatelé také mobilitu, která stále více nabývá na důležitosti. S aplikacemi umístěnými v cloudu je totiž možné pracovat takřka odkudkoli. Tuto možnost ocení nejen obchodníci pracující zejména v terénu, ale také manažeři mající tak veškeré informace o chodu firmy neustále k dispozici, ať již jsou kdekoli.

Jedním z čistě webových projektů na českém trhu je ekonomický systém Allegro určený pro malé a střední společnosti. Systém je postaven na moderních technologiích a podepřen mnohaletými zkušenostmi společnosti NewLink Moravia s vývojem ekonomických systémů a dalších specifických řešení vyvíjených zákazníkům na míru. Pokud zvažujete pořízení podnikového informačního systému v cloudu, neváhejte se na nás obrátit.

Zpět nahoru

Dále by vás
mohlo zajímat

Významné změny v majetku v roce 2021

Významné změny v majetku v roce 2021

Přinášíme vám přehled významných změn v majetku, jež jsou součástí daňového balíčku, který vyšel ve Sbírce zákonů pod číslem 609/2020. O jaké změny se tedy konkrétně jedná?

Povinnosti pro skladovou evidenci

Povinnosti pro skladovou evidenci

Vedení skladové evidence je základním pilířem každého podnikání. Díky ní máte vždy přehled o tom, co se vám děje na skladě. Vedení skladové evidence ukládá i zákon. Pro koho je povinné a jakým…

Jak správně vytvořit fakturu

Jak správně vytvořit fakturu

Není na tom nic zase tak složitého. Stačí mít základní znalosti a dobrého pomocníka v podobě fakturačního programu na vystavování faktur online. S našim návodem zvládne vystavit fakturu každý…

Jdete do toho s námi?
Napište nám.
Nebo zavolejte 8-17 h 731 441 155